sobota, 11 czerwca 2016

Jabłka- podkładki pod kubki

U mnie dzisiaj fajnie, cieplutko, w sumie takie miłe zaskoczenie po wczorajszym burzowym i pochmurnym dniu. A na blogu czas na lekką zmianę- ostanio były kocyki, a dzisiaj podkładki pod kubki... w kształcie jabłka. Fason idealny na nadchodzące lato, pięknie komponuje się z drewnianym stołem ;-)


Podkładki zrobione są na bazie koła półsłupkami, jak widać gęsty, gruby wzór.
Dodatkowo ogonek jabłka- blady brąz, a nawet bardziej szary, niestety nie moglam znaleźć tutaj ciemno brązowego :-( oraz zielony, lekki i zarazem delikatny listek...


Podkładki mają średnicę 12cm,
listek ok 3cm i oczywiście ogonek  1,5-2cm.
A tak wygląda z bliska jedna z podkładek:



Obecnie zaczełam czytać moją pierwszą książke od "Polskiej Królowej Kryminału" jak w mediach zaczęto promować pisarkę, dziennikarkę i scenarzystkę- Katarzynę Bonda.


Jak na razie zaczyna się ciekawie, choć jak dla mnie styl pisania nie wciąga aż tak bardzo... ale o tym kolejnym razem ;-) a ja ide do parku z książką...

Miłego dnia :-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz