piątek, 29 kwietnia 2016

Zaległości- podkładki świąteczne ;-)

Dopadło mnie chyba wiosenne przesilenie... Pobyt w Pl- urlop i spotkania z przyjaciółmi zdecydowanie mnie rozleniwiły :-\ ciężko jest mi się zmotywować do działania, m.in. umieszczenia gotowych prac na blogu, ale postaram się wszystko nadrobić. Dodatkowo miałam problem z blogiem- najpierw nie mogłam się zalogować, a potem usunęłam niechcący całego gotowego posta :'(  tak więc... Zaległy post, bo jeszcze z nutką Świąt ukazuje się dopiero dzisiaj ;-)


Aby nie było zbyt nudno i tradycyjnie... Zrobiłam podkładki nie tylko żółte z dodatkiem zielonego, ale również w kolorze brązowym z dodatkami żółtego. Sądzę, że wygląda to równie ciekawie ;-)


W sumie powstało 6 żółtych i 2 brązowe. Nadają się idealnie do jako dodatek dekoracyjny do świątecznego stołu i będą cieszyć oko nie tylko najmłodszych domowników, ale to dopiero za rok :-D



Jeszcze zdjęcie podkładki z kurczaczkiem świątecznym z poprzedniego posta...


Jak widać podkładki powstały na bazie koła z słupków, z przerwą w 2 okrążeniu i zakończonego na 3 okrążeniu. Z motywem muszli...
Niestety nie posiadam schematu, robiłam je metodą prób i błędów na podstawie zdjęcia z internetu podesłanego przez znajomą. Nadal mam kilka zastrzeżeń do nich, muszę popracować jeszcze nad nimi, ale myśle, że efekt końcowy i tak jest ładny ;-)

Pozdrawiam :-*


1 komentarz: