poniedziałek, 21 września 2015

Czy to już Jesień?

Czy to już Jesień, czy tylko kolejne załamanie pogody...? U mnie brzydko, zimno i deszczowo, ale taki deszcz, niby nic- drobniutki jak mgiełka, ale po jakimś czasie też jest się całym mokrym i niestety humor znika :-( No, chyba, że ktoś lubi deszcz, ja raczej nie, chyba, że ten wiosenny, czy też letni, gdy jest ciepło i słonecznie do tego. A nie tylko zimno i deszcz :-( Działa to na mnie depresyjnie...


Dlatego na poprawę humoru małe co nieco...
Pyszne Gofry z czekoladą, bitą śmietaną i owocami, a co tam- w końcu każdy ma jakiś nałóg  :-D
Tak przygotowana mogę w końcu zacząć nadrabiać blogowe zaległości- odwiedzić moje ulubione blogi i napisać nowego posta ;-)


Niestety ostatnio jestem bardzo zabiegana i nie bardzo mam czas na szydełkowania. W sumie ostatnio wybrałam się nawet do sklepu po włóczkę, ale jakoś nie mogłam znaleźć takiej, jaką chciałam- albo mi kolor nie pasował, albo grubość. Zrezygnowana wróciłam do domu z niczym :-( No nic, muszę poszukać jakiegoś innego sklepu. I mam nadzieje, że z czasem jakoś sobie zorganizuje to moje szydełkowanie. Póki co posty z innej tematyki, dzisiaj parę migawek z wycieczki po mieście...



Jak dla mnie niesamowity most, taki... stylowy, bardzo charakterystyczny, nie wiem, czy w Polsce mamy gdzieś równie piękny most, w Krakowie wszystkie są "nowoczesne", sama metalowa konstrukcja.


Jeszcze nocne zdjęcie, nieco niewyraźne, ale mi się podoba.


Nie mogło oczywiście zabraknąć zdjęcia z autobusem, bo co to za migawka bez cech charakterystycznych miasta ;-) chyba zaczynam lubić czerwony kolor.

Jeszcze na koniec grafika promująca jazdę na rowerze z Księżną i mostem- Tower Bridge- fajna koncepcja kolorystyczna :-)


Mam nadzieję, że nie jestem znowu takim złym fotografem i zdjęcia się podobają :-)
Dobrej nocy... Papa


1 komentarz: