czwartek, 10 września 2015

To już Wrzesień?!

Jejku już wrzesień :-(  nie wiem jak wam, ale mi mimo tego, że już od dawna nie chodze do szkoły Wrzesień jakoś nie kojarzy mi się dobrze. Raczej z czymś mało przyjemnym- z końcem wakacji, luzu i początkiem męczarni. Nie, żebym nie lubiała szkoły- byłam wzorową uczennicą i z reguły uczyłam się dobrze :-) szkoła to obowiązki, a Ja raczej systematyczna nie jestem, większość zadań robiłam na ostatnia chwilę. Ustną maturę kończyłam pisać dzień przed egzaminem, a że zdałam na full, to dalej nie oduczyłam się zostawiać spraw na ostatnią chwilę.

A że Wrzesień, a wrzesień to nauka, więc i u mnie...


Postanowiłam, a raczej sytuacja zmusiła mnie do powrotu do nauki :-) trzeba zacząć wypełniać sobie jakoś wolny czas, bez sensu siedzieć i wlepiać oczy tylko w fb. Z racji tego, że przebywam teraz w UK postanowiłam "podszlifować" mój język... Pomęczyłam się- szukając na "sklep play" jakiejś fajnej aplikacji do nauki anangielskiego na telefon, czy tablet. Po długim czasie znalazłam kilka programów, na razie testuje... Oczywiście objadając się na Lunch śmieciowym jedzeniem- ala prażynki jak dla mnie smak naszej wegety :-( i batoniki- ala prince polo i lekkie ciastko czekoladowe z dżemem.

Hmm... dziwić się, że tyłek rośnie?! ;-) Żartuje... Jeszcze schudłam tu 2 kg.


Kolejne grafity znalezione gdzieś na mieście... W sumie jakiś napis- nigdy nie umiałam odczytywać liter z tego pisma, ale podoba mi się kolorystyka i układ :-) mam nadzieję, że nic złego nie oznacza. Wydaje mi się, że Autor musiał włożyć w tą pracę dużo wysiłku i warto chwalić takie dzieła, zwłaszcza, że malunek zdobi wejście do knajpki nie daleko stacji pociągów, a nie szpeci pociąg- jak to bywa u nas...


Moi drodzy- "Królowa zaprasza do siebie... :-) "
Hmm... Wszędzie pełno tych plakatów, więc postanowiłam pokazać i na blogu :-D


2 komentarze:

  1. No no tylko chwalić, że mimo takiego jedzenia schudłaś aż 2 kg ;)
    A myślę, że wrzesień tez szybko zleci mimo tej brzydkiej pogody bo u nas chyba idzie już zima :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne graffiti, żebym ja też tak miała
    U mnie nowy post, zapraszam:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń