sobota, 23 stycznia 2016

Noworoczne postanowienia i kocyk

Większość z nas planuje zmiany z początkiem Nowego Roku ;-)

"Nowy Rok- Nowa Ja"

Też zrobiłam swoją listę postanowień, już teraz wiem, że nie wszystkie będę w stanie w pełni realizować, ale przynajmniej mam jakiś cel i chęć zmiany- siebie na lepsze ;-) Żeby nie było jednak tak, że to noworoczne postanowienia i przesuwam większość w czasie :-\ to zmiany zaczęłam już w tamtym roku i systematycznie dodaje sobie kolejne rzeczy.


Wspomniana lista postanowień/zmian jest dość długa, ale zobaczymy ;-)
1. Zaczać planować Życie!!! 
- Przyłożyć się do języka angielskiego- zapisałam się właśnie na 4 tyg kurs oraz od kwietnia szkoła...
- Być bardziej mobilną- znaleźć sens/cel w życiu i dążyć do ich osiągnięcia ;-)

2. Skupić się trochę bardziej na sobie, znaleźć czas na Hobby:
- Czytanie książek- ostatnio wróciłam do niedokończonej wciąż I cześci serii "Gra o tron" jestem już, albo dopiero w 3/4 książki, ale ostatnio lubię czytać na spokojnie, nie spiesze się, porównuje z tym co pamiętam z serialu- różnice jak wiadomo są spore.


- Szydełko- jak widać na załączonym obrazku działam na tyle intensywnie na ile pozwala mi czas :-) Mam już wszystkie kwadraty potrzebne na kocyk dla maluszka koleżanki- teraz tylko połączyć je, schować nitki i zrobić jakaś ładną ala ramkę/obwódkę. Kilka zdjęć moich kwadratów.


- Pisanie blogów- zarówno tego tutaj, gdzie planuje odświeżenie i więcej tematów, nie tylko szydełko, ale i teraz moja dieta, czyli kuchnia i ćwiczenia, może więcej zdjęć, recenzji książek, czy filmów. Jak i mojego nowego bloga, którego w sumie zaczęłam pisać jakoś w listopadzie- ala pamiętnik na innej platformie internetowej. Chce być bardziej systematyczna i aktywna.

3. Zadbać o diete- postanowiłam wziąść się za siebie, zadbać o to co jem i podkręcić mój metabolizm, żeby stracić wkońcu dodatkowe kg :-) pomaga mi w tym blog szybkaprzemiana.pl. Teraz na śniadania staram się jeść owsiankę z owocami, a w ciągu dnia dużo owoców i warzyw :-) Jak na razie w prowadzałam małe elementy diety proponowanej na blogu, ale od poniedziałku już pełna mobilizacja i stosowanie się do wszystkich zaleceń diety.


4. Więcej aktywności fizycznej- kupiłam buty i biegam 2 razy w tygodniu oraz staram się ćwiczyc 3-4 razy w tygodniu, jak na razie ćwiczenia z Mel B z Youtube- ćwiczenia głównie na brzuch, ale planuje z czasem robić coraz więcej :-)

Stety/niestety muszę znaleźć czas na ćwiczenia, bo troszkę przytyłam i mam za "dużo okrągłości" jak na mnie... A o to właśnie Ja:


Jejku, jejku...
Niby banały, a jednak coś, zobaczymy co z tego będzie. Wychodzę z założenia, że postanowienia zawsze jakieś trzeba mieć i trzeba ciągle próbować zmieniać się na lepsze :-) Nawet jeśli się coś nie udaję trzeba dalej walczyć ze swoimi słabościami.

Miłego dnia :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz