wtorek, 5 stycznia 2016

Spóźnione Świąteczne Zdjęcia

Mocno opóźniony post... Najpierw brak czasu przed Świętami- zakupy, przygotowanie, sporo pracy, a potem zamieszanie w trakcie Świąt- spędzałam je ze znajomymi i były... No cóż, dość dziwne, co prawda była Wigilia, opłatek, tradycyjne potrawy i nawet poszliśmy na pasterkę ;-)  ale brakło nam choinki i jakoś tak atmosfera nie ta :-\ Oj... Święta bez śniegu to dla mnie nie Święta :-(  Niestety ostatnio tylko takie mamy, czy to w Pl, czy w UK.


Skromna Szopka przy Kościele do którego chodze. Tutaj tylko wystawy sklepowe są pełne przepychu, duży nacisk kładzie się na komercyjność Świąt, ale nie ma co się dziwić wkońcu to bardzo multikulturowy kraj :-) W sumie bardzo podobają mi się wystawy sklepowe są takie ładne, kolorowe, ciekawsze niż u nas. Poniżej kilka zdjeć...








Najzabawniejsze dla mnie jest to, że powyższe zdjęcia zostały zrobione na wystawie... Sklepu coś ala drogeria- kosmetyczny połączony z apteką ;-) Bardziej taki wystrój spodziewałabym się po jakimś sklepie z zabawkami, albo ogólnym- gdzie można kupić wszystko od jedzenia, po ubrania i sprzęt domowy...



Jeden jedyny dom jaki spotkałam tutaj-ale fakt, że mało czasu miałam na spacery przed Świętami :-( Bardzo efektownie ubrany- oświetlony na Święta dom :-) jak dla mnie super sprawa na chwile, ale później to sąsiedzi mieli raczej koszmar- jak spać przy takim oświetleniu :-/ ( zdjęcie robione nieco przed 22).


Miłej nocki :-*

1 komentarz:

  1. Piękne te wystawy sklepowe. A dom, jak z Ameryki :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń