wtorek, 20 stycznia 2015

Misiek maskotka ;)

Jakie plany na najbliższe dni...?? A więc tak...przeglądając internet natknęłam się na bloga. Autorka robi cudowne misie i inne zabawki, jestem w trakcie poznawania i podziwiania jej umiejętności. Postanowiłam skorzystać z jej opisu i schematów jak zrobić misia i zrobić swojego dla A. na urodzinki ;) Co z tego wyjdzie to się jeszcze okaże, mam troszkę czasu. No cóż, zaczynam tak jak opisała to autorka. Postaram się porobić zdjęcia poszczególnych części i tu przedstawić, na razie przedstawiam zdjęcie zapożyczone z bloga:

http://fascinata.blox.pl/html




gorąco polecam bloga i trzymajcie kciuki za mojego misia ;)

A poza misiem zrobiłam rękawiczki 1 palczaste, podobnym wzorem, jak czapka tak do kompletu,
ale nie mam czasu zrobić zdjęć, postaram się jak najszybciej je tu umieścić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz