czwartek, 15 stycznia 2015

Szydełkowa różowa czapka

Na początek czapka, którą znalazłam na blogu . Od razu wpadła mi w oko, a że wzór wydał mi się bardzo prosty postanowiłam sobie sprawić taka samą ;) niestety nie specjalnie postarałam się ze ściągaczem. Nie bardzo rozumiałem opis ściągacza, nie wpadłam na to, żeby poszukać coś na necie, tylko sama zaczęłam kombinować i przedobrzyłam, bo choć mój ala ściągacz wygląda fajnie to jednak czapka jest dość luźna, ale i tak mi się podoba...


                             

Czapka powstawała etapami, najpierw zrobiłam mój nieszczęsny ściągacz, a następnie zaczęłam robić wzór "główny" czapki. Hmm... nie bardzo wiem jak się nazywa ten ścieg :/ więc nazwijmy to "pęczki" ;)




A tutaj na koniec prezentacja czapki przed szyciem końcówki. Jakoś nie pomyślałam, żeby wcześniej zacząć zmniejszać ilość "pęczków", aby była węższa i zakończyć ją ładniej, więc po uzyskaniu odpowiedniej wielkości musiałam ją zszyć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz