piątek, 23 stycznia 2015

Szydełkowe podkładki i serweta

Dostałam zaproszenie na parapetówkę i w ogóle nie miałam pomysłu co można by było kupić, jeśli gospodarze mają "wszystko". Wyszłam z założenia, że lepiej zrobić coś samemu i być bardziej oryginalnym. Chciałam zrobić coś na szydełku, ale co...??? Poszperałam więc po internecie i znalazłam ten oto schemat na podkładki pod kubki:

 
znalezione na blogu


Nie miałam z nim żadnego problemu, schemat bardzo czytelny i szybko robi się podkładki. Użyłam końcówki włóczki, która została mi po czapce i rękawiczkach. Stwierdziłam, że żywy różowy kolor ożywi wnętrze każdego domu ;) Tak więc powstało 6 podkładek idealnie pasujących pod zwykły kubek i 1 większa serweta- to moja modyfikacja wzoru na podkładki, potrzebowałam "czegoś" większego, żeby postawić np. dzbanek i żeby ładnie komponowało się z podkładkami.

Dla zainteresowanych przedstawiam kilka zdjęć z przygotowania podkładek ;)







A tak o to wygląda efekt końcowy mojej pracy:




Jeszcze serweta ;) wyszła troszkę nie wymiarowo jak się tak przyjrzeć, ale niestety tak bywa jak się coś robi bez wzoru


I na koniec ;) tak o to prezentują się razem:


Hmm... długi wyszedł mi ten post, ale wydaje mi się, że jest czytelny. I przepraszam za jakość zdjęć, zrobione telefonem :/


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię robić podkładki tym wzorem.
    Komplet w bardzo ładnym kolorze :))
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń