poniedziałek, 12 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne ;))

Czasem dla "zabicia czasu" coś tam sobie dziergam...
Postanowiłam troszkę uwiecznić te moje próby stworzenia czegoś z niczego ;)

Postaram się w miarę systematycznie umieszczać tu moje prace, które robię dla siebie, rodziny i czasem znajomych.
No tak, najtrudniej jest zacząć tworzyć bloga, ale jak już udało mi się go założyć to mam nadzieję, że jakoś pójdzie ;)
na blogu będą jak na razie prace szydełkowe, ale z czasem może coś innego, zobaczymy...

Zdaje sobie sprawę z tego, że jest masa takich blogów, ale to ma być mój sposób na nudę.
Wiec jeśli komuś się nie podoba proszę go omijać ;)

Już w najbliższym czasie przedstawię wam moją czapę zrobiona na podstawie wzorku znalezionego
na innym blogu...


P.S. Proszę o wyrozumiałość co do wyglądu graficznego bloga, jest to mój pierwszy blog i dopiero
uczę się tworzyć posty.





2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz :) Powodzenia w blogowaniu - trzymam kciuki za rozwój bloga i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) należało się jak nic. Dziękuję za wizytę ;)

      Usuń