poniedziałek, 9 lutego 2015

Różowe rękawiczki

Jakiś czas temu pokazywałam na blogu czapkę, którą zrobiłam sobie na zimę. Sama czapka w sumie ożywia nudną zimę i mój strój, ale postanowiłam sprawić sobie do niej jeszcze rękawiczki ;) Niestety naszukałam się na w internecie różnych wzorów i na nic nie mogłam się zdecydować- większość nie miała żadnych schematów/ wzorów :( Postanowiłam metodą prób i błędów zrobić rękawiczki podobnym ściegiem, (czy też wzorem- jak to woli) jak wspomnianą czapeczkę.

Oczywiście nie są one identyczne :/ jakoś nie wpadłam na pomysł, żeby zapisać sobie jak je robię i troszkę widać różnicę w rozmiarach ;)



Duży palec w rękawiczkach wyszedł mi jakiś taki koślawy, ale widać to tylko wtedy jak leżą luzem, na rękach prezentują się super ;)



Rękawiczki są mało ciepłe, bo mają dziurki, muszę podszyć je jeszcze jakimś polarkiem ;)
I jeszcze na koniec w zestawie z czapką:



To już koniec różowej włóczki, w związku z czym nie dorobię sobie już do zestawu chusty...ale może w innym kolorze...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz