środa, 25 lutego 2015

Skończyłam kocyk :D

Jakiś czas temu udało mi się skończyć mój pierwszy szydełkowy kocyk ;) początki tworzenia kocyka pokazywałam już na blogu. Tak jak myślałam sporo czasu zajęło mi zdecydowanie się w jaki sposób połączyć ze sobą kwadraty.


                                  


Następnie nie kończące się szydełkowanie końcówki kocyka- wydawało mi się, że więcej czasu zajęło mi:
- połączenie 40 kwadratów,
- chowanie nitek oraz
- wyszydełkowanie ramki, tak dla ozdoby ;)
Niż tworzenie samych kwadratów.


Kocyk ma wymiary 55 x 90 cm.
Wykonanie go zajęło mi:
- ok. 8-9 godz. kwadraty,
- łączenie i chowanie nitek 4 godz :/
- ramka szybciutko ok. 1 godz.


Hmm... coś ok. 14 godz pracy to sporo czasu, ale w większości szydełkowanie to dla mnie zajęcie przy oglądaniu tv ;) fajnie zająć się czymś pożytecznym i miłym w trakcie oglądanie seriali :D



 Przepraszam za jakość zdjęć, ale mam nadzieję, ze i tak się podoba ;)


Dla zainteresowanych!!!
Udało mi się znaleźć na kompie schemat na podstawie, którego robiłam kwadraty.



Ściągnięty kiedyś z neta ;) Moja włóczka okazała się za gruba i musiałam troszkę przerobić wzór.
Opisałam to we wcześniejszym poście.





2 komentarze:

  1. Śliczny jest ten kocyk. Wygląda na bardzo mięciutki i przyjemny :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, kocyk jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń