niedziela, 29 marca 2015

Wiosna tu, Wiosna tam...

Na reszcie przyszła WIOSNA  :D  przynajmniej w większość dni jest już ładnie, ciepło i słonecznie. Jakoś wiosna kojarzy mi się głównie z żonkilami, baziami, żywymi kolorami, a zwłaszcza żółtym i zielonym oraz  Świętami Wielkanocnymi. Święta nie mogą oczywiście obyć się bez małych żółciutkich kurczaczków :D




Kurczaczek to dzieło mojej mamy, która w wolnych chwilach uwielbia szydełkować, ale w porównaniu do mnie ma więcej cierpliwości i woli robić małe rzeczy oraz serwetki z kordonków. Ja osobiście wolę robić włóczką większe rzeczy, bo szybciej widać efekty pracy ;)



Kurczak zrobiony jest półsłupkami, a jego bazą jest korek od szampana. Pomysłowy recykling korków po sylwestrze i do tego powalający efekt. Podziwiam Mamę za bawienie się tak małą "nitką" ;) ja wolę moje włóczki i już niebawem post z gotową szarą chustą, tylko muszę zrobić zdjęcia.

Miłej i słonecznej Niedzieli ;)


1 komentarz: