środa, 1 kwietnia 2015

Eh ta pogoda

Nie wiem, czy na was też pogoda działa pobudzająco, pewnie tak... Ale raczej nie taka pogoda :/ u mnie dzisiaj wieje silny wiatr i czasem pada deszcz ze śniegiem, ale nie ma się co dziwić w końcu Kwiecień- plecień co przeplata trochę zimy trochę lata.

Hmm...może jednak na Święta pogoda zrobi się ładniejsza ;)  Przyjdzie do nas upragniona Wiosna, wydaje mi się, że każdemu przydało by się takie przebudzenie po zimie. Jak tylko zrobi się troszkę cieplej, wyjdzie słońce to człowiek od razu czuje się lepiej, jest pełen nowej energii i chęci do działania ;) Wiosenne porządki to nie tylko porządki w domu, ale i w życiu i moment na kolejne postanowienia, tym razem już nie noworoczne).

Ja oczywiście- jak to ja :D kolejny raz mobilizuję się do ćwiczeń :/ Jakoś nigdy nie przywiązywałam wagi do ćwiczeń i trzymania wagi, bo nie miałam z tym problemu, ale ostatnio i ja ulegam...hmm- modzie?? No tak, to chyba już moda ;) na ćwiczenia, dbanie o formę i zdrowe odżywanie. A że wiosna, ta za oknem zbliża się coraz bardziej, to rozpoczęłam sezon na sałatki.


Wiosenna lekka sałatka- składniki:
- sałata lodowa,
- pomidor,
- ogórek,
- kukurydza z puszki,
- ser kanapkowy typu feta (półtłusty),
- szczypiorek oraz
- sos czosnkowy- u mnie zrobiony na szybko- majonez, śmietana i sól czosnkowa.



Wszystkie składniki wymieszać, można doprawić jeszcze do smaku pieprzem i solą, ale mi wystarcza smak sosu czosnkowego ;) Może wygląda troszkę mniej apetycznie niż przed wymieszaniem, ale jest pyszna i zdrowa.
Polecam i życzę Smacznego !!!

A właśnie, żeby nie było, że tylko wprowadzam pomału zmiany w jedzeniu- zapisałam się jednak na fitness, bo samej trudno mi się zmobilizować do ćwiczeń, a tak przynajmniej 2 razy w tyg będę ćwiczyć z innymi ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz