czwartek, 30 kwietnia 2015

Efekt końcowy szarej chusty

Jakiś miesiąc temu postanowiłam zrobić bardzo fajną- w moim mniemaniu ;) szydełkową chustę, która znalazłam na forum grupy szydełkowej na fb. Na początku miałam problem ze wzorem, ale jak go już rozgryzłam to jakoś poszło, ale niestety znowu brak czasu na szydełko i potem na zdjęcia przesunęły w czasie prezentację chusty na blogu :/


Na chustę wykorzystałam włóczkę, która miałam w domu- tak przy okazji to moja mama zaczęła robić z niej chustę podobnym wzorem, ale był nieco luźniejszy i większe odstępy między kwiatami. Niestety nie umiałam odtworzyć jej wzoru, więc sprułam początek jej chusty i zrobiłam tą ;) Włóczki był tylko 1 motek i wyszła mała jak na mój gust :( wolę większe chusty, szale, żeby można było się swobodnie nimi owinąć. Aby jakoś ją powiększyć- choć optycznie- postanowiłam zrobić frędzle ;)


Resztki włóczki, które mi zostały pocięłam na w miarę równe niteczki i zabrałam się do roboty ;) Frędzle dołączyłam to końcówek kwiatków, tak, żeby nie było za ciasno i dało fajny efekt. W sumie do chusty dołączyłam 25 frędzelków. 


Tak o to chusta prezentuje się na mnie ;)


Zdjęcia bez rewelacji, robione na spontan w drodze na autobus ;)


Mam nadzieję, że nie tylko mi podoba się ta chusta ;) Moja przyjaciółka już złożyła zamówienie na taka sama, ale czarną...więc muszę zamówić odpowiednia włóczkę i wziąć się do pracy, ale mam czas do zimy ;) bo teraz raczej jej się nie przyda.

A teraz czeka mnie wielkie odliczenie do końca dnia w pracy, majówki i weekendu w górach... Po powrocie postaram się dodać jakieś fajne zdjęcia ;) Miłego weekendu :)


4 komentarze:

  1. Super w niej wyglądasz.
    Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, chętnie- będzie mi miło ;)

      Usuń
  2. Świetna jest. Do twarzy Ci w niej ;)
    Wspólna obserwacja? Ja już, liczę na uczciwy rewanż :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń