piątek, 12 czerwca 2015

Dostawa włóczek i smaczna lemoniada

Pogoda dopisuje :) miniony weekend w górach mogę uznać za udany, słońce na Gubałówce pięknie świeciło i wróciłam z lekką opalenizną. Zdjęciami raczej się nie pochwalę- brak aparatu :/ a pozostałe zdjęcia, no cóż powiedzmy, że raczej nie nadają się na bloga...hihi... Szkoda, że ten weekend nie zapowiada się tak fajnie, ale cóż...zostaje mi opalanie w domu i parę zaległych zajęć.

Jak już wspominałam czekałam na przesyłkę nowych włóczek ;) troszkę zajęło mi odebranie paczki z poczty, ale o to są... Mam już określone plany co do większości z nich, ale niektóre jeszcze czekają na swoją kolej.


Wczorajsze popołudnie było bardzo słoneczne, postanowiłam wykorzystać je i spędzić troszkę czasu na słońcu z moimi włóczkami ;) rozłożyłam część mojej kolekcji na kocu i zaczęłam się zastanawiać od czego by tu zacząć. Coś dla relaksu, żebym nie musiała się męczyć i rozszyfrowywać wzoru, czy też przerabiać go na własne potrzeby.


Zrezygnowałam z ambitnych planów i na początek postanowiłam zacząć od kwadracików, tak dla relaksu do kocyka, który ma być zrobiony w nieokreślonej przyszłości ;) wzór bardzo łatwy, szybko się robi i nie rozpraszały mnie przy nim pogaduchy z moją siostrą. W sumie powstało kilka kolejnych kwadracików ;)


Anka przyniosła mi- jako wkupne za miejsce na kocyku- pyszną lemoniadę rabarbarowo-truskawkową ;) przyznam się szczerze, że jakoś nie przepadam za rabarbarem, jak dla mnie jest zbyt kwaśny :/ jednak na taki upalny dzień i w połączeniu z truskawkami... Pasował mi idealnie ;)

Dostałam taki o to duży kufel lemoniady z dekoracją ;)


Polecam zajrzeć na bloga Ani i spróbować sprawdzonej już przeze mnie lemoniady ;)




2 komentarze:

  1. Lemoniada wygląda obłędnie. Lubię rabarbar i z przyjemnością wypiję szklaneczkę takiego cuda :))
    A dostawy włóczek uwielbiam :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lemoniada wygląda świetnie. Już jestem ciekawa co powstanie z włóczek.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń